آریادارو
صنعت دارو

آیا در انتخابات های صنفی به لیست گروهی رای بدهیم؟

مسابقه

پیام دین دوست، مدیرعامل شرکت داروسازی سدال دارو در گفتگو با دوشنبه های دارویی در آستانه انتخابات سندیکای تولیدکنندگان دارو گفت:

🔸چند سالی است که در انتخابات هیات مدیره اتحادیه ها و سندیکاها رسم شده که لیستِ گروهی داده می شود و از اعضای درخواست می شود که به همه افراد یک لیست رای بدهند و منطق آن، این است که وقتی یک گروهِ یکدست و حتی دوست در هیات مدیره هستند میتوانند راحت تر باهم کار کنند

🔸در این رابطه باید بگویم که اولا این تئوری در عمل همیشه درست از آب در نیامده و داخل همان گروه هم اختلاف نظر پیش می‌آید.

🔸ثانیا اتحادیه یا سندیکا یک نهاد صنفی است و نه سیاسی که بخواهند به روشی حزبی اداره کنند. بهتر است که اعضا با توجه به سوابق و عملکرد نامزدها رای بدهند و نه عضویتشون در یک گروه خاص.

🔸شخصا علاقه مندم که تخصص ها، دیدگاه ها و برنامه های تک تک کاندیداها را بیینم و بعد تصمیم گیری کنم و برپایه همین باور، پیشنهاد می کنم سندیکا این فرصت را به تک تک نامزدها به طور مساوی بدهد

🔸من موافق حضور حداکثری از گروه های مختلف، با توانمندیهای متنوع در هیات مدیره ها هستم. مثلا در صنعت دارو تعداد زیادی از شرکت ها متعلق به هولدینگ های عمومی است بنابراین اگر آن ها در هیات مدیره نماینده داشته باشند، همراهی و یکصدایی آن ها با هیات مدیره، نتایج بهتری به دنبال خواهد داشتد. یا اینکه اگر ما در هیات مدیره، چند نفر با توانمندی یکسان ( مثلا سخنگوی خوب ) داشته باشیم، خوب نیست بلکه در هیات مدیره افرادی با ارتباطات خوب با صنعت و دولت و تخصص های متنوع در امور حقوقی، مالی و بین المللی نیازمندیم .

مسابقه
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن