آریادارو
صنعت دارو

تحلیلی بر تغییر ۳ مدیر کلیدی تامین اجتماعی در یک هفته

آیا هرچه به انتخابات مجلس نزدیک تر شویم، شاهد تغییرات جدید در هلدینگ های زیرمجموعه آن خواهیم بود؟

مسابقه

به گزارش فارماندیز (دوشنبه های دارویی)، در یک هفته اخیر، شاهد سه تغییر اساسی در سازمان تامین اجتماعی بودیم و طی آنها حسن خانلو قائم‌مقام سازمان تامین اجتماعی، ابوالفضل عفت‌نژاد معاون منابع انسانی این سازمان و سیدحسن هاشمی مدیرعامل بیمارستان میلاد از سمت خود عزل شدند.

این درحالی است که چندی پیش شایعه برکناری میرهاشم موسوی (رئیس سازمان تامین اجتماعی) چنان قوت گرفته بود که برخی رسانه‌ها حتی از گزینه‌های جانشینی او نیز سخن گفتند. با این حال میرهاشم موسوی ماند و هم‌راهان خود را از قائم مقامی و معاونت عزل کرد.

حال باید دید با تغییر بازیگران اصلی مهره‌چینی در تامین اجتماعی و شستا، نیروهای منصوب آنان هم در هلدینگ‌های مختلف تغییر خواهند کرد یا تغییرات فعلی یک حرکت تاکتیکی برای کاستن از فشارها بوده است.

به نظر می‌رسد هر چه به انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم، رقابت قطب‌های قدرت در دولت و مجلس جلوه بیرونی آشکارتری خواهد داشت و از این رهگذر، می‌توان به وضوح درک کرد که اتمسفر اقتصادی کشور خصوصا در هولدینگ های اقتصادی وابسته به سازمان های خصولتی، به شدت سیاست‌زده است. موضوعی که از منظر کارشناسان و صاحب‌نظران سبب افت بهره وری این هلدینگ ها و تضعیف آنها شده است.

مسابقه
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن