آریادارو
صنعت دارو

ارائه ۵۹۴ پک دارویی به بیماران ام‌اس توسط طرح دارورسان

مسابقه

به گزارش دوشنبه های دارویی «محمد غلام‌نژاد» مدیرکل بیمه سلامت استان تهران درباره جزییات طرح‌های بیمه سلامت در استان تهران از جمله طرح دارورسان گفت: یکی از طرح‌هایی که در سازمان بیمه سلامت در دست اقدام است و در حال اجراست طرح دارورسان است.

وی ادامه داد: این طرح در شهر تهران به صورت پایلوت و درمورد بیماران‌ام اس انجام شده است. از زمان اجرای این طرح تاکنون ۵۹۴ پک دارویی به این بیماران که حدود ۱۷۰ بیمار هستند، ارائه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران تصریح کرد: منابع این طرح تامین و پرداخت شده است. این طرح یک طرح بسیار خوبی است و بیمارانی که متقاضی دریافت دارو به این صورت هستند می‌توانند دارو را از این طریق و توسط داروخانه‌هایی که منتخب هستند و یا داروخانه‌های خاص دریافت کنند.

غلام‌نژاد با بیان اینکه این طرح قابل تعمیم به سایر بیماران خاص نیز است، گفت: یکی از رسالت‌های ما این است که این طرح را توسعه داده و این خدمات به سایر بیماران نیز ارائه شود، البته ممکن است در عمل با مشکلاتی مواجه باشیم اما تلاش ما این است که این اقدامات در آینده برای سایر بیماران خاص نیز تعمیم داده شود و این خدمت به آن‌ها نیز ارائه شود.

وی درباره تامین منابع این طرح گفت: ما پیشنهادات‌مان را ارائه داده‌ایم و سازمان نیز در حال رایزنی است تا بتوانیم این طرح را برای سایر بیماران به ویژه بیماری‌هایی که تعداد بیشتری بیمار دارند اجرایی کنیم./ لینک منبع خبر

مسابقه
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن