آریادارو
صنعت دارو

فراخوان تقدیر از سرمایه انسانی در بدنه کارشناسی سازمان غذاودارو

مسابقه

به اطلاع فعالین حوزه دارویی کشور می رساند، دوشنبه های دارویی به عنوان مجموعه رسانه ای تخصصی، مستقل و گفتگومحور، در نظر دارد در کنفرانس پایان سال و همزمان با آیین معرفی چهره سال دارو که هر ساله در اولین پنجشنبه اسفند ماه برگزار می شود، بمنظور توسعه فرهنگ کار حرفه ای و در جهت اعتلای صنعت داروی کشور، به پاس فعالیت های ارزش آفرین بدنه کارشناسی سازمان غذاودارو، از یکی از کارشناسان بزرگوار این حوزه، به عنوان سرمایه انسانی تقدیر به عمل آورد.

بر این اساس، موجب امتنان می باشد به مانند همیشه و مبتنی بر اصول خرد جمعی، ما را در این مسیر همراهی بفرمایید و با مشارکت در فراخوان زیر، فرد مناسب از بدنه کارشناسی سازمان غذاودارو که حائز بیشترین امتیاز در شاخص هایی نظیر فعالیت متوازن، مستمر، منضبط، همراه با کارآمدی و رعایت اصول فنی، منطقی و اخلاقی است را معرفی نمایید

شایستگی‌های موجود در این مدل بر اساس دانش، مهارت‌، توانایی‌ و نوع رفتاری است که ایشان برای اعتلای صنعت داروسازی کشور از خود نشان داده است.

گفتنی است تنها مدیران عامل و مسئولین فنی محترم شرکت های تامین کننده دارو و مواد اولیه مجاز به معرفی فرد مورد نظر و درج دلایل خود هستند.

 

در پایان لازم به یاداوری است که با توجه به محدودیت زمانی، مهلت مشارکت، فقط تا پایان ساعت اداری روز دهم بهمن ماه تعیین شده است

[totalpoll id=”13189″]
مسابقه
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن