آریادارو
اخبار شرکت ها

سه دال نانو برای اولین بار اتوپوزاید تزریقی را تولید کرد

مسابقه

به گزارش دوشنبه های دارویی، شرکت داروسازیسه دال نانو مصمم است برای دسترسی آسان و آرامش خیال بیماران همه داروهای شیمی درمانی تزریقی را با کیفیت بالا تولید کند.

پیام دیندوست، مدیر عامل سه دال نانو در این خصوص گفت: از آنجا که درمان بیماران سرطانی معمولا چند دارویی‌ است اغلب بیماران در شرایطی بودند که داروهای چند میلیون تومانی آنها مهیا بودند ولی درمانشان بدلیل کمبود داروهای چند هزار تومانی معطل می ماند و همیشه دردی مضاعف به بیماران سرطانی از بابت کمبود دارو تحمیل می شد.

ما در سه دال نانو بنا بر درخواست پزشکان و نیاز بیماران تولید اینگونه داروها را علی رغم هزینه بالا و سود کم در دستور کار قرار دادیم که خوشبختانه توانستیم برای اولین بار داروی Necil یا فلورویوراسیل را که پر مصرف ترین و ارزانترین داروی تزریقی شیمی درمانی است را تولید و عرضه کنیم که تاکنون بیش از سی هزار بیمار از داروی مذکور استفاده کردند.

مدیر عامل سه دال نانو  افزود: امروز خوشحالیم به اطلاع جامعه پزشکی و دارویی و بیماران برسانیم که داروی EtopoDal یا اتوپوزاید تزریقی با استفاده از بهترین منبع ماده اولیه تولید و به زودی در شبکه دارویی عرضه خواهد شد.

پیام دیندوست در ادامه افزود: رویکرد صحیح سازمان دارو و غذا در حمایت از تولید داروهای اساسی بیماران سرطانی باعث‌شده سه دال نانو محصولات دیگری مانند سیتارابین ، ایفوسفاماید، سیکلوفسفاماید و ….. را نیز به زودی برای اولین بار تولید و عرضه نماید.

مسابقه
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن