آریادارو
اخبار شرکت ها

تیپیکو آماده تامین داروی مورد نیاز عراق است

مسابقه
به گزارش دوشنبه های دارویی «احمد الأسدی» وزیر کار و امور اجتماعی عراق و نصیر عبدالمحسن عبدالله، سفیر جمهوری عراق در تهران و هیات همراه عصر ٢٧ تیرماه 1402 از شرکت کارخانجات داروپخش بازدید کردند.
در این دیدار منصور نکوئی نیا، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین” تیپیکو” و محمد مسعود علیمراد، مدیرعامل شرکت کارخانجات داروپخش حضور داشتند.
 نکوئی نیا در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های هلدینگ تیپیکو اظهار داشت: تیپیکو 30 درصد از بازار داروی ایران را در اختیار دارد.
وی افزود: برنامه لازم برای توسعه صادرات محصولات دارویی ایرانی به کشور عراق فراهم است.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین” تیپیکو” با بیان اینکه کشورهای همسایه ایران به داروهای ایرانی و خرید این محصولات تمایل دارند، ادامه داد: تفاهم‌نامه تامین دارویی بین تیپیکو و چند کشور آفریقایی در سفر رئیس جمهور به آفریقا منعقد شده است.
 علیمراد در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌ سایت‌های شرکت کارخانجات داروپخش، اظهار داشت: شرکت کارخانجات داروپخش یکی از بزرگترین سایت‌های دارویی ایران است که در حال تولید همه اشکال دارویی است.
وی افزود: داروهای تولیدی این شرکت در کشورهای همسایه از جمله عراق و سوریه ثبت شده و صادرات داروهای تولیدی به این کشورها انجام شده است.
مدیر عامل شرکت کارخانجات داروپخش با اشاره به برنامه‌های توسعه ای این شرکت، تصریح کرد: برای همکاری با کشور دوست عراق آمادگی لازم وجود دارد.
در این دیدار هیات عراقی از دو خط تولید سرم و استریل بازدید و در جریان روند تولید قرار گرفتند./ لینک منبع خبر
مسابقه
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن