آریادارو
اخبار شرکت ها

مراسم احیای کارخانه خریداری شده توسط شرکت نیک آسا فارمد

مسابقه

به گزارش فارماندیز (دوشنبه های دارویی)  21 مرداد، مصادف بود با روز ملی حمایت از صنایع کوچک، به همین مناسبت و با حضور مدیران، معاونان و مقامات دولتی شهر ساوه، مراسم بازفعالسازی کارخانه نیک آسا فارمد کلید خورد.

در این مراسم که با حضور خوشنویسان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی، ابوالقاسم مهری، فرماندار شهرستان زرندیه، مهندس فتاحی، رئیس اداره برق شهرستان زرندیه، غلامی، رئیس اداره مخابرات شهرستان زرندیه و حسن قهاری، مدیر شهرک صنعتی مامونیه و تنی چند از معاونان و همراهان برگزار شد، در وبیناری کشوری، مسائل و فعالیت های شرکت، مطرح و به سمع و نظر حاضرین، مدیران صنایع کوچک استانی و مقامات عالی وزارت نیز رسید.

در این وبینار کشوری که با حضور مقامات عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در محل کارخانه شرکت دارو سازی نیک آسا فارمد برگزار گردید، کشمیری، مدیرعامل شرکت نیک آسا فارمد، به شرح فعالیت ها، چالش های پیش رو و اهداف شرکت در راستای تولید و صادرات دارو در کشور پرداخت.

در این وبینار ابتداخوشنویسان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی، از طرح توسعه 200 هکتاری شهرک های صنعتی و طرح احداث مخزن 2250 متر مکعبی خبر داد. دغدغه تامین آب و انرژی مورد نیاز صنایع در شهرک های صنعتی نیز از مواردی بود که در این وبینار مطرح گردید.

در ادامه، کشمیری، مدیرعامل هلدینگ نیک آسا، پس از معرفی عملکرد هلدینگ نیک آسا و تولیدات شرکت نیک آسا فارمد، موانع موجود بر سر راه صنایع کوچک را از دغدغه های این صنایع دانست و هموار سازی مسیر تولید را از اهم مسائل موجود بر سر راه تولید قلمداد نمود. در وضعیت حساس کنونی کشور که ایجاد اشتغال، حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری به شمار می آید، توجه هرچه بیشتر به صنایع کوچک مخصوصا شرکت های داروسازی، با هدف ایجاد نشاط اقتصادی و ارتقای تولید داخلی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. حمایت از صنایع کوچک و متوسط به دلیل مزیت و قابلیت های بومی و منطقه ای، می تواند بستر ساز توسعه شهرهای ایران از طریق کارآفرینی، نوآوری، پویایی صنعت، رونق تولید و در نهایت ایجاد فرصت های شغلی و افزایش درآمد با تکیه بر توان متخصصان داخلی باشد.

در پایان نیز، پس از برگزاری وبینار و طرح مسائل و راهکارهای قابل اجرا، بررسی موانع موجود و طرح های توسعه شرکت، طی مراسمی از محل کارخانه، بخش های در حال ساخت و طرح های توسعه کارخانه داروسازی نیک آسا فارمد بازدید به عمل آمد.

مسابقه
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن