آریادارو
اخبار شرکت ها

توسعه تولید نانومکمل‌ها در داروسازی سهاهلال

مسابقه

به گزارش دوشنبه های دارویی علیرضا عسکری در تشریح فعالیت های نوین سازمان تدارکات پزشکی گفت: شرکت داروسازی سها با امکانات و تجهیزات مدرن در زمینه آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت و تحقیق و توسعه، تولید محصولات جدید و توسعه سبد محصولات را همواره یکی از اهداف خود دارد و بخش تحقیقات داروسازی سها در تلاش است محصولات جدیدی در شاخه مکمل و فرآورده‌های طبیعی و سنتی را به سبد محصولات خود اضافه کند.

وی افزود: تلاش برای تأمین مواد اولیه مورد نیاز جهت افزایش تولید و ارتقای ظرفیت تولید، برنامه ریزی برای اصلاح استانداردهای دارویی موسوم به GMP خط تولید شهید فقیهی، توسعه، نوآوری و بهسازی سبد محصولات جامد و مایعات، داروهای گیاهی و نانو مکمل ها از مهمترین اقدامات شرکت در سال جاری است. باید توجه داشت که تولید نانومکمل ها اتفاق مهمی در صنعت دارویی کشور است و می‌تواند در روند بهبود بیماران تاثیر شگرفی بگذارد.

وی ادامه داد: همچنین راه اندازی پروژه پلت های دارویی در قالب خرید دانش فنی و ادامه روند ساخت پروژه به عنوان طرح دانش بنیان، یکی از برنامه‌های پیش روی این شرکت است.

عسکری خاطرنشان کرد: شرکت داروسازی سها با راه اندازی و بهره برداری از دستگاه‌های بلیستر و کارتونینگ جهت دو برابر شدن ظرفیت تولید جامدات، تولید داروهای دیابت، تولید نانو مکمل ها، تولید داروهای گیاهی با همکاری شرکت سها جیسا و مرکز تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی سعی دارد در جهت رشد تولید و کاهش نیازهای دارویی کشور گام بردارد./ لینک منبع خبر

مسابقه
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن